Školenie Výživný Pohyb - Vlado Zlatoš

Nadobudni vyšší stupeň pohybovej KOMPLEXNOSTI pomocou cvikov s vlastnou hmotnosťou bez ohľadu na POHLAVIE či vek. Získaj praktické POZNATKY (know-how) ako sa na ZEMI, HRAZDE, KRUHOCH, BRADLÁCH, BEDNIACH, STENE či REBRINE naučiť výživné pohybové CIELE ako sú: stojka, muscle-up, zhyby, rôzne formy drepov, gymnastický kľuk, planche, animal movement, efektívne cvičenia vo dvojiciach a mnohé ďalšie. Zaži unikátne školenie z ktorého INŠPIRÁCIU, vedomosti a lepšie pohybové zručnosti načerpalo viac ako 500 učasníkov v Čechách i na Slovensku. Zaži pohybovú EVOLÚCIU ktorú môžeš ako poslanie aj ty šíriť okolo seba ďalej (kultúra pohybu). Na úvod rýchlu pohybovú inšpiráciu pre seba načerpaj z môjho INSTAGRAMU, BLOGu alebo movement videa za rok 2019.


VYŠŠÍ STUPEŇ POHYBOVEJ KOMPLEXNOSTI NA DOSAH


BLÍŽIACE SA TERMÍNY ŠKOLENIA VÝŽIVNÝ POHYB:

  • MARTIN 7-8.12. 2019 (sobota-nedela)
    • piatok 6.12. 2019 bezplatná prednáška od 17:00 - 19:00
    • sobota / nedeľa 7-8. 2019 školenie výživný pohyb od 9:00 - 14:00
    • 150 eur / osoba
    • Adresa: Pohybovňa Movement Gym,  Langsfeldova 3, Martin 
    • predaj miesta TU <<< 

Čo na školeniach výživného pohybu zažiješ


ZÁKLADNÁ NÁPLŇ VÍKENDOVÉHO ŠKOLENIA:

PIATOK:

  • bezplatná prednáška a spoločná diskusia na 2-3 hodiny v mieste školenia
  • ľubovoľné témy, nie len o pohybe (životospráva, strava, filozofia, podnikanie)

SOBOTA:

  • POHYBOVÉ PRINCÍPY a ich aplikácia v praxi
    • 6 pohybových princípov a ich význam
    • príklady tréningovej schémy ktorá sleduje pohybovú komplexnosť a zabraňuje disbalanciám
    • základné poznatky pri budovaní pohybovej komplexnosti
    • stratégia tvorenia tréningového týždenného plánu
  • DATABÁZA CVIKOV NA ROZCVIČENIE
    • lokomócie, animal movement, pohybové drily,
    • izometrické cvičenia na zlepšenie maximálnej sily
  • DIAGNOSTIKA funkčnosti jednotlivých častí tela a vyhodnotenie
    • A) chodidlo
    • B) nohy
    • C) torzo (trup tela)
    • D) paže
  • NÁPRAVNÉ PROTOKOLY pre odstránenie nedostatkov podľa častí tela a ich požadovanej / očakávanej funkcie, aby sa na tento štandard dali napojiť metodické postupy na dosahovanie pohybových cieľov (očakávané základy):
    • prsty a dlaň (pevnosť prstov, mozole, kosť na dlani)
    • zápästie a predlaktie (mobilita, sila úchopu, výdrže)
    • lakeť a jeho šľachy: biceps / triceps (sila, stabilita, ťah / tlak)
    • ramená (mobilita: zapaženie / upaženie)
    • lopatky (sila ťahu, prepojenie s trupom, protrakcia / retrakcia)
    • jadro tela / zadok / bedro (stabilita / mobilita, aktivácia brucha / zadku do jedného celku)
    • koleno a jeho šľachy (predná / zadná strana, štandardy stability a sily)
    • achilovka a lýtko (odrazové parametre)
    • členok / klenba / chodidlo a palec (základné funkčné nastavenia, sila jednotlivých častí, koordinácia, rovnováha, stabilita)
    • NÁRADIA / NÁČINIA 
    • zásobník cvikov pre rôzne cvičebné pomôcky podľa želania (palica, bradlá, kettlebell, iné)

NEDEĽA:

  • POHYBOVÉ CIELE a metodická cesta ako ich dosiahnuť (progresie / regresie):
    • KRUHY: skin the cat, muscle up
    • HRAZDA: lopatkové zhyby, jednoručné vznosy, muscle-up, striktné zhyby, rôzne druhy visov
    • REBRINA: vlajka, predklony, rôzne iné náročné statické výdrže
    • BRADLÁ: výdrž v sede / kľaku, planche, stojka
    • STENA: stojka a rôzne formy funkčných drilov
    • ZEM: stojka, mostík, drep jedna noha, sissy squat, diagonálny streč, gymnastický kľuk, kozácky drep, výskoky, zápasenie, iné
    • diskusia o metodických postupoch / názorné ukážky
  • DATABÁZA POHYBOV VO DVOJICI
    • hravé, zábavne ale veľmi funkčné cvičenia vo dvojiciach
  • MERANIE % TUKU
    • ako bonus meranie % podkožného tuku u dobrovoľníkov
    • dátový / grafický výstup v mojej aplikácií


KTORÉ POHYBOVÉ CIELE STOJA ZA TVOJU POZORNOSŤ DNES I V BUDÚCNOSTI?

Pohybový VESMÍR je nekonečný a hlavne nekonečne inšpirujúci. Nasledovné ciele sú určené takmer pre všetkých bez rozdielu veku či pohlavia. Zvládnutie týchto cieľov si vyžaduje komplexnú silu svalov, šliach či kĺbov (celé svalové reťazce) a ich naučenie si vyžaduje postupný, dlhý a systematický tréning. Na pohybovom školení venujeme pozornosť týmto komplexným pohybovým cieľom, ku ktorým máš šancu sa jedného dňa prepracovať aj ty bez ohľadu na pohlavie:


  • pretoče na kruhoch (skin the cat) = PAŽE + TRUP
  • rovná stojka = PAŽE + TRUP
  • muscle-up na kruhoch = PAŽE + TRUP
  • vlajka na rebrine = PAŽE + TRUP
  • tuck planche s prechodom do manna na bradielkach / bedniach = PAŽE + TRUP
  • vznosy na hrazde = PAŽE + TRUP
  • gymnastický kľuk = PAŽE + TRUP
  • mostík = TRUP
  • viacnásobne kombinovaný drep na jednej nohe = NOHY
  • sissy drep = NOHY
  • výskoky na nohách / jedna noha = NOHY
  • diagonálny streč (dotyk päta) = NOHY
  • kozácke drepy = NOHY
  • záklony a predklony z kolien = NOHY
  • zápasenie so sparingom (napríklad 30 minút) = CELÉ TELO

 

Niektoré pohybové ciele si môžeš názorne pozrieť z nasledovného videa:


CEZ TIETO POHYBOVÉ CIELE TI POMÔŽEM:  

  • budovať masívnejšiu silu telesného jadra i končatín (prepojenie svalov, kĺbov i šliach do jedného funkčného reťazca)
  • vytvoriť robustnejšiu a ťažšie zraniteľnú štruktúru tela (sila kĺbov, šliach, úponov, fascií)
  • zväčšiť silu kontrakcie a dĺžky kontrakcie celého tela (nie len jednotlivých svalov, ale telo začne fungovať ako jeden celok)
  • odstrániť ľahké svalové disbalancie a oslabené časti tela (klenby, členky, kolená, bedrá, ramená)
  • zvýšiť mobilitu či stabilitu všetkých kĺbov (od malíčka po malíček)
  • naučiť tvoje telo nezlyhať (nervovo / metabolicky / silovo) a predsa pracovať na hrane svojich fyzických síl (nepreceňovanie sa, nezranenie sa, netrénovanie do zlyhania)
  • zvyšovať silu tvojej mozgovej kapacity (neuroplasticita, propriocepcia)
  • budovať stále vyšší stupeň pohybovej komplexnosti (viac pohybov = viac človekom).


A čo to znamená disponovať vyšším stupňom pohybovej komplexnosti? To ti názorne predvediem v nasledovnom videu, kde nájdeš sumárny zostrih mojich aktuálnych pohybových zručností, ktoré som kumulatívne budoval za posledných 20 rokov pohybovej praxe:


ZÁKLADNÉ INŠTRUKCIE NA ŠKOLENIE:

  • minimum oblečenia (čím viac častí tela vidieť, tým viac informácií o tebe mám a viem ťa lepšie usmerniť)
  • žiadne tenisky (ideálne aj bez ponožiek, nakoľko z tvojho chodidla sa dá vyčítať mnoho cenných informácií na usmernenie)
  • čistá voda, uterák, niečo na písanie a mobil na fotenie / točenie odovzdávaného know-how


EXTRA BONUS - ONLINE DATABÁZA VÝŽIVNÝCH POHYBOV A CVIKOV

Za to obdobie čo školenia realizujem, sa z vašej strany nazbieralo mnoho dopytov práve na takýto online zásobník cvikov. Vytvoril som preto ucelený a komplexný pohybový online program, pomocou ktorého môžeš pokračovať vo svojom vzdelávaní aj po ukončení víkendového školenia. Tento program je samozrejme vhodný aj pre tých z vás, čo ste školenie neabsolvovali. Výhodou je, že je dostupný za polovičnú cenu oproti školeniu a online videá majú neobmedzenú životnosť (raz zakúpiš, hodnotu čerpáš natrvalo). Z nasledovného videa a poznámok nižšie získaš lepší prehľad o čom je tento online program. Viac detailov si môžeš naštudovať aj TU.

Ak si moje víkendové školenie už absolvoval, cena za sprístupnenie online programu bude ZVÝHODNENÁ. Kontaktuj ma pre ďalšie detaily.


Základné poznatky o online programe:

  • viac ako 220 minút video materiálov v celom programe
  • 5 vzorových video tréningov (cez 80 minút video podkladov)
  • unikátny test štrukturálnej sily tela (cez 40 minút video podkladov)
  • 55 minútová teoretická video prednáška pre vstup do problematiky o budovaní vysokého stupňa pohybovej komplexnosti
  • získaš trvalý prístup k video databáze a know-how ktoré som zbieral posledných 20 rokov pohybových skúsenosti

>>> Online databázu výživných pohybov a cvikov si môžeš zakúpiť priamo TU. <<<

prev next

Ak máš otázku, kontaktuj ma prosím:

Vidíme sa čoskoro!

PS: ak chceš dostávať do budúcna info o školeniach Výživný Pohyb na svoj email, zanechaj mi tu dole tvoju emailovú adresu a ja ti napíšem, keď budem školenie organizovať nabudúce. 


vlado-08-lubosdurdiak-comjpg

KTO JE PAEDDR. VLADO ZLATOŠ, PHD.?

Vizionár a inovátor Wellness priemyslu. Lowcarb & Movement expert.
Zameranie a expertíza na funkčné formy pohybu, optimálne stravovanie a trvalo udržateľnú životosprávu už od roku 2000. Je tvorcom a spoluzakladateľom viacerých inovatívnych projektov ako: Skill LAB, NESEDA, METFLEX, Somaton a ďalšie. Je autorom mnohých publikácií v tlačenom či elektronickom formáte, tvorcom rôznych pohybových programov alebo funkčných produktov (Wellness Protein, Wellness Bar, Protein Premium, Sport Premium, Power Choco Bar 90%) a autorom stovák podcastov či článkov na vlastnom blogu. Špecializuje sa na výskum i tréning metabolizmu (flexibilita), optimálne stravovanie (výživa), funkčný pohyb (plasticita, pohybová komplexnosť) a ich praktickú aplikáciu pre deti, bežných ľudí či vrcholový šport. Realizuje školenia Výživný Pohyb v Čechách a na Slovensku. Je ženatý, má dcérku a s manželkou dlhodobo mediálne pôsobia ako vzorové osobnosti pre mládež či dospelých v oblastiach zdravia či podnikania. Nosí v srdci víziu budúcnosti v ktorej prostredia kde žijeme a pracujeme sú bohaté na pohybové možnosti a chudobné na nevýživné kalórie (firmy, školy, domácnosť). Má rád kvantifikáciu zdravia, fyzickej zdatnosti či podnikania pomocou dát, cez ktoré je možné zabrániť mnohým ilúziám či povrchným názorom. Rýchlu inšpiráciu z jeho tvorby načerpáte aj cez Instagram.


Kontakt
:
vlado@vladozlatos.com
+421 904 140 305