Školenie Výživný Pohyb - Vlado Zlatoš

Nadobudni vyššiu formu pohybovej komplexnosti pomocou cvikov s vlastnou hmotnosťou. Na zemi, hrazde, kruhoch, bradlách či rebrine sa naučíš efektívne metodické postupy pre stojku, muscle-up, drepy na jednej nohe, kozácky drep, sissy drep, gymnastický kľuk, planche a mnohé ďalšie výživné pohyby...


VYŠŠIA FORMA POHYBOVEJ KOMPLEXNOSTI


Blížiace sa terminy výživného školenia:


  • BRATISLAVA (+video tvorba online programu): 28-29.9.2019 (sobota-nedela 9:00 - 14:00)

Čo na školeniach výživného pohybu zažiješ


Školenie Výživný Pohyb je praktické víkendové školenie bez zbytočnej teórie. Cez 6 pohybových princípov a 11 pohybových cieľov ťa naučím metodické postupy, ktoré z teba urobia pohybovo komplexnejšiu bytosť. Počas školenia sa naučíš ako efektívne precvičiť celé svoje telo bez pomôcok (trup, paže, nohy + databáza cvikov), ale aj na jednoduchých, zato veľmi funkčných pomôckach ako sú hrazda, kruhy, bradielka, rebriny. Žiadne stroje alebo špeciálne "moderné" pomôcky nepotrebuješ.  My z tvojho tela urobíme stroj, a to veľmi funkčný stroj. Na školenie budeš potrebovať priniesť:


  • minimum oblečenia (čím viac častí tela vidieť, tým viac informácií o tebe mám a viem ťa lepšie usmerniť)
  • žiadne tenisky (ideálne aj bez ponožiek, nakoľko z tvojho chodidla sa dá vyčítať mnoho informácií)
  • čistá voda, uterák , niečo na písanie a mobil na fotenie / točenie odovzdávaného know-how

Aké bolo školenie Výživný Pohyb v obrázkoch?


Čo si zo školenia odnesieš


  • aplikovanie základných pohybových princípov nie len do tréningu ale aj životného štýlu 
  • metodiku ako lepšie diagnostikovať svoju (alebo cudziu) telesnú štruktúru (čo si všímať, ako upraviť tréningový proces vzhľadom na zistenia)
  • metodiku ako diagnostikovať stav podkožných zásob (kožné riasy)
  • metodiku ako realizovať zápasenie z kolien, spoznať základné princípy + zistiť prečo jeho cieľom nie je poraziť súpera
  • základné znalosti ako budovať solídnu štruktúru tela (šľachy, úpony, fascie, kĺby)
  • metodický postup ako sa prepracovať k 13-tim komplexným výživným cvikom:
    1. pretoče na kruhoch (skin the cat) - TORZO + PAŽE
    2. stojka - TORZO + PAŽE
    3. muscle-up na kruhoch - TORZO + PAŽE
    4. vlajka na rebrine - TORZO + PAŽE
    5. mostík - TORZO
    6. tuck planche s prechodom do manna na bradielkach - TORZO + PAŽE
    7. viacnásobne kombinovaný drep na jednej nohe - NOHY
    8. sissy drep - NOHY
    9. výskok na nohách - NOHY
    10. dotyk päty zo záklonu v rozkročenom postoji cez jednu vystretú nohu - NOHY
    11. kozácke drepy - NOHY
    12. predklony a záklony z kolien - NOHY
    13. vznosy - TORZO + PAŽE
  • databázu výživných cvičení vo dvojici (zábavné a funkčné)
  • databázu animal movementov (zvieracie pohyby / lokomócie)
  • základné pohybové štandardy sila a mobilita podľa častí tela:
    • od malíčka po lopatky (reťazec)
    • stred tela (torzo / trup)
    • od palca na nohách po zadok (reťazec) 
  • časti tela a jeho funkcie, spôsoby diagnostiky, cieľové funkcie:
        • prsty a dlaň
        • zápästie
        • predlaktie
        • lakeť a jeho šľachy (biceps / triceps)
        • ramená
        • lopatky
        • jadro tela (core)
        • zadok a bedro
        • koleno a jeho šľachy
        • achilovka a lýtko
        • členok a klenba
        • chodidlo a palec
foto-skolenia-vsetcijpg
prev next

Ak máš otázku, kontaktuj ma prosím:

Vidíme sa čoskoro!

ps: ak chceš dostávať do budúcna info o školeniach Výživný Pohyb na svoj email, zanechaj nám tu dole tvoju emailovú adresu a my ti napíšeme, keď budeme školenie organizovať nabudúce (čo ale môže byť až o rok, alebo aj o pár mesiacov).